پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویژگی های پنجره UPVC
نوشته شده در یک شنبه 15 آذر 1394
بازدید : 113
نویسنده : amin

1-زیبائی:

درب و پنجره های ساخته شده از پروفیل با upvc وجود طرحها و رنگهای بسیار تمام انتظارات شما را ازنظر زیبائی برآورده می نماید.رنگ ثابت و ماندگار،بدون تغییر فیزیکی ، بدون پوسیدگی و خوردگی(بدون نیاز به رنگ آمیزی) تنوع در لولا و بازشوندگی مختلف برای پنجره ها

2-عایق صوتی:

با توجه به اینکه صداهای بالا 50 دسی بل برای شنوایی انسان زیانبار است. لذا یکی از مشکلات ] زندگی در جوامع شهری آلودگی صوتی می باشد.طراحی محفظه های پروفیلها و وجود کانالهای خالی متعدد در داخل پروفیل upvc باعث ایجاد عایق صوتی قدرتمندی شده است.همچنین با استفاده از شیشه های 2 یا 3 جداره این

مقدارآلودگی صوتی را بین 30 تا 40 دسی بل می توان کاهش داد. 100% عایق رطوبت و گرد و غبار -عدم لرزش و انتقال صدا در شرایط وزش باد

3-وجود تیتان در پنجره upvc
تیتان (دی اکسید تیتانیوم) از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره upvc ( یو پی وی سی ) برخوردار است.تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره upvc بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد.تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت , نوع روتایل ان است.

4-عایق حرارتی و برودتی:

به دلیل وجود کانالهای خالی در طراحی و ساخت پروفیل upvc ( یو پی وی سی ) وعدم هادی بودن 75% صرفه جویی در میزان مصرف انرژی و کاهش هزینه ها(درز بندی کامل)  عایق در برابر انتقال گرما و سرما تا 85 درجه سانتی گراد غیر قابل اشتعال

5- عدم تغییر حالت :

درب و پنجره ها بدلیل وجود پروفیلهای گالوانیزه با ضخامت 5/1 میلیمتر در داخلپروفیلهای غیرقابل تغییر از نظر حالت می باشد upvc

6- سایر ویژگی ها :

عمر مفید  و 5 سال ضمانت

با دوام و سازگار با هر نوع شرایط جوی

استفاده از پیشرفته ترین قفل و یراق آلات(با قابلیت نصب قفل ضدسرقت)

عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید

قابلیت تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

نظافت آسان

قابلیت نصب شیشه های تک جداره،دوجداره و سه جداره در انواع رنگ ها و ضخامت ها

سازگار با محیط زیست و قابل باز یافت

بهره گیری ازسیستمهای دوجداره وسه جداره باحداکثرفضای 16میلیمتر بین  شیشه

های مسطح عمل ایزولاسیون رابه بالاترین میزان بهره وری می رساند.

عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید

مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی

کاهش سرمایه گزاری جهت تاسیسات


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



بازدید : 95
نویسنده : amin

رییس اتحادیه تولیدکنندگان در و پنجره‌ آهنی اهواز گفت: ورود در‌ و پنجره‌های UPVC بازار در‌ و پنجره آهنی را از رونق انداخته است.

منوچهر بوستانی اظهارکرد: به دلیل تغییر سلیقه مردم در استفاده از در‌ و پنجره‌ها به UPVC، خرید در‌ و پنجره‌های آهنی دیگر آن رونق گذشته خود را ندارند.

وی افزود: به همین دلیل برخی از اصناف این اتحادیه، تغییر رشته داده‌اند و به سمت در‌ و پنجره‌های UPVC رفته‌اند، کم کم اکثر اصناف این اتحادیه به این سمت خواهند رفت.

بوستانی تصریح‌کرد: وضعیت قیمت آهن آلات نسبت به چند ماه گذشته تثبیت شده است و همچون گذشته نرخ آن‌ها نوسان ندارد.

وی عنوان‌کرد: اگر ساخت و سازها و مسکن‌سازی بیشتر شود، بازار ما نیز رونق پیدا می‌کند، زیرا این دو بازار ارتباط مستقیم با هم دارند و زنجیره‌وار به هم متصل هستند.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



بازدید : 101
نویسنده : amin

سوال: uPVC چیست؟ آیا مثل پلاستیک است؟

جواب: خیر؛ پلاستیک نیست. (unplasticized Poly Vinyl Chloride (uPVC این مواد شیمیائی و مشخصات فنی مثل مواد پلاستیک نیست، بلکه سختتر ، با دوام بیشتر و مقاومتر در مقابل آب و هوا میباشد.

سوال: چرا باید  درب و پنجرهuPVC  را به آلومینیوم و چوب ترجیح داد؟

جواب: uPVC در صنعت ساختمان سالهاست که به صورت عمده در کشورهای پیشرفته استفاده میشود و این محصول کاربرد ایده آل دارد. عایق رطوبت، گرما، سرما ، آلایندگی و باران اسیدی که همه بر فلز و آلومینیوم تاثیر دارند برuPVC  تاثیری ندارند.

سوال: امتیازهای  درب و پنجره uPVC ( یوپی وی سی) چیست؟

جواب: رنگ  یو پی وی سی  تابع مواد طراحی شده داخل است ، در نتیجه  پس پوسته، خراش، باد کردن  پوسیدگی و زنگ زدگی اتفاق نمیافتد - تعمیر و نگهداری، رنگ خوردن و پرداختن لازم ندارد.

سوال: آیا همه پروفیل های uPVC   یکسان میباشند؟

جواب: متاسفانه خیر؛ تمام پروفیلهای انتخابی این شرکت استانداردهای اروپائی داشته و بدلیل اینکه محدودیتهای استانداردهای دولتی وجود ندارد، معمولا پروفیل های  غیر استاندارد نیز مصرف میشود.

سوال: آیا این درب و  پنجره ها عایق صدا (صدای ترافیک) میباشند؟

جواب: این درب و پنجره ها برای شیشه های دو جداره طراحی شده است، سطح انتقال صدا از این شیشه ها 40 (DB) میباشد. این شیشه ها راه حلی است برای ساختمانهای اداری و مسکونی که مشکل صدای هواپیما دارند .

 سوال: آیا تغییرات دمای هوا و شرایط جوی(باد، باران) تاثیر در uPVC   دارد؟

جواب: کلیه پروفیل های مصرفی این شرکت طبق استاندارد های کیفی برای تغییرات جوی ایران ساخته شده است.

سوال: درب و پنجره uPVC   کجا ساخته میشود؟

جواب : کارخانه این شرکت در شهرک شکوهیه بوده و توانمندی  ظرفیت تولید تعداد 60 پنجره در شیفت انجام میشود.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



انتخاب یراق آلات درب و پنجره UPVC
نوشته شده در سه شنبه 3 آذر 1394
بازدید : 106
نویسنده : amin

شرط نخست برای انتخاب یراق‌آلات استاندارد چیست؟

چگونه یراق‌آلات مناسب با شرایط مکانی و محیطی ساختمان انتخاب کنیم؟

در انتخاب یراق آلات به چه پارامترهایی باید توجه کرد؟

آیا تنها تمرکز بر روی نام برندها کافی است؟

عدم رعایت ملاک ‌ها و معیارهای دقیق موثر بر کیفیت و استاندارد یراق‌ آلات می تواند تاثیر مستقیم و منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد. به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های  UPVCیراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک یراق مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره  UPVCباشد.

یراق ‌آلات تک حالته استاندارد

در سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت یراق‌آلات، بیشتر تولیدکنندگان متاسفانه به دلیل جلوگیری از افزایش هزینه‌ها، بدون بررسی تاثیر آن بر کاهش کیفیت، از یراق ‌آلات ارزان و فاقد کیفیت استفاده می‌کنند.

قسمت چرخ دنده اسپانیولت ها یا همان یراق آلات درب باید با آلیاژ بسیار مرغوب تولید شود که به مرور زمان در اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی و شکست نشود. اگر در ساخت درب و پنجره از یراق‌آلات بی کیفیت استفاده شود قسمت رزوه‌ های پیچ دستگیره ضعیف بوده و پس از نصب دستگیره شکسته می‌شود و یا باعث هرز شدن دندانه ‌های پیچ می‌گردد.

در یراق‌آلات بی کیفیت پایه‌های غلطک‌ های پرچ شده روی اسپانیولت ها باید ضخیم و محکم باشد تا در هنگام رگلاژ پایه شکسته و یا شل نشود و در صورت بسته شدن پنجره، فشار در ناحیه لاستیک ‌های درز بندی استاندارد باشد.

نکته بعدی روکش اسپانیولت ها می باشد. این روکش باید استاندارد بوده و حداقل 300 ساعت مقاومت در برابر تست آب و نمک را داشته باشد تا در مناطق مرطوب دچار فرسودگی و خوردگی نشود.

نکته قابل توجه دیگر مقدار دستگیره ‌ها می باشد. در انتخاب دستگیره ها ارتفاع دستگیره، وزن مناسب، آلیاژ مرغوب، پایه‌های پلاستیکی ضخیم، رنگ کاری چند لایه، شفت چهار پهلوی مقاوم و چرخ دنده های داخلی باید قابل توجه قرار گیرد.

ارتفاع مناسب دستگیره که به صورت اهرم عمل می‌کند باعث میشود تا در هنگام استفاده فشار کمتری به درب و پنجره وارد شود. استفاده از دستگیره های کوتاه باعث عدم فشار کافی بین بازشو و فریم میشود و این امر باعث می‌شود پنجره به صورت استاندارد آب بندی نشود.

گاهی تولید کنندگان دستگیره ها، به دلیل کاهش قیمت و رقابت در بازار ارتفاع و وزن دستگیره ها کاهش می دهند و دستگیره های تو خالی با احتمال شکنندگی زیاد تولید می کنند.

استفاده نکردن از پایه‌ های پلاستیکی ضخیم در تولید درب و پنجره های UPVC باعث شکسته شدن دستگیره در هنگام بستن پیچ می شود.

نکته بعدی رنگ دستگیره می باشد. استفاده از دستگیره هایی با رنگ چند لایه می باشد. رنگ کاری چند لایه این مزیت را دارد که بر اثر شستشو و ضربه خوردن، رنگ دستگیره از بین نمی‌رود.

در دستگیره‌ها، استفاده از آلیاژ مناسب در شفت چهار پهلو که داخل اسپانیولت ها قرار می‌گیرد و فشار زیادی به این قسمت وارد می‌شود، باعث می‌شود شفت از حالت چهارگوش کامل خارج نشود و در نتیجه موجب افزایش طول عمر دستگیره گردد.

چرخ دنده فلزی که در انتهای شفت قرار می‌گیرد باعث حرکت روان تر دستگیره شده و اهرم دستگیره در هنگام باز و بسته شدن در حالت 90 درجه قرار می‌گیرد. در دستگیره‌های پلاستیکی مناسب جهت بالا بردن مقاوت آن‌ها در قسمت اهرم در داخل آن‌ها فلز به کار می‌رود که در غیر اینصورت باعث شکست دستگیره از این ناحیه می‌گردد.

جلو قفل و یا زاماک (کیپ) یکی دیگر از یراق آلات درب و پنجره UPVC میباشد. این قطعه در عین سادگی، بسیار نقش موثری در تولید پنجره ایفا می‌کند. وزن مناسب آن13 gr  بوده که در بازار با وزن 7 gr بسیار یافت می‌شود. وزن سبک این قطعه باعث ضعیف شدن و آسیب پذیر شدن آن می‌گردد. استفاده از جلو قفل نامرغوب و سبک، به دلیل فشار زیاد بسیار آسیب پذیر و باعث تغییر حالت و شکستگی شده و در نتیجه پنجره از حالت استاندارد خارج می‌گردد.

یکی از ساده ترین قطعات پنجره تک حالته لولا می‌باشد که از لحاظ فنی اختلافات حائز اهمیتی ندارد. در پنجره‌های تک حالته لولای مورد استفاده، لولای 75 mm با وزن  83 gr می‌باشد که کاهش آن باعث ضعف لولا و کاهش قیمت می‌گردد. در لولاهای بی کیفیت از مواد مصرفی لولا کاسته میشود و بصورت پوک و توخالی تولید می‌گردد که همین امر باعث ضعیف شدن لولا و تحمل و کاهش تحمل وزن میشود. در لولاهای بی کیفیت، لولاها در هنگام رنگ کاری به صورت یک لایه و ضعیف رنگ می‌شود که بر اثر کوچکترین سایش، رنگ از بین می‌رود.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



انتخاب یراق آلات درب و پنجره UPVC
نوشته شده در یک شنبه 1 آذر 1394
بازدید : 90
نویسنده : amin

شرط نخست برای انتخاب یراق‌آلات استاندارد چیست؟

چگونه یراق‌آلات مناسب با شرایط مکانی و محیطی ساختمان انتخاب کنیم؟

در انتخاب یراق آلات به چه پارامترهایی باید توجه کرد؟

آیا تنها تمرکز بر روی نام برندها کافی است؟

عدم رعایت ملاک ‌ها و معیارهای دقیق موثر بر کیفیت و استاندارد یراق‌ آلات می تواند تاثیر مستقیم و منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد. به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVCیراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک یراق مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره UPVCباشد.

یراق ‌آلات تک حالته استاندارد

در سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت یراق‌آلات، بیشتر تولیدکنندگان متاسفانه به دلیل جلوگیری از افزایش هزینه‌ها، بدون بررسی تاثیر آن بر کاهش کیفیت، از یراق ‌آلات ارزان و فاقد کیفیت استفاده می‌کنند.

قسمت چرخ دنده اسپانیولت ها یا همان یراق آلات درب باید با آلیاژ بسیار مرغوب تولید شود که به مرور زمان در اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی و شکست نشود. اگر در ساخت درب و پنجره از یراق‌آلات بی کیفیت استفاده شود قسمت رزوه‌ های پیچ دستگیره ضعیف بوده و پس از نصب دستگیره شکسته می‌شود و یا باعث هرز شدن دندانه ‌های پیچ می‌گردد.

در یراق‌آلات بی کیفیت پایه‌های غلطک‌ های پرچ شده روی اسپانیولت ها باید ضخیم و محکم باشد تا در هنگام رگلاژ پایه شکسته و یا شل نشود و در صورت بسته شدن پنجره، فشار در ناحیه لاستیک ‌های درز بندی استاندارد باشد.

نکته بعدی روکش اسپانیولت ها می باشد. این روکش باید استاندارد بوده و حداقل 300 ساعت مقاومت در برابر تست آب و نمک را داشته باشد تا در مناطق مرطوب دچار فرسودگی و خوردگی نشود.

نکته قابل توجه دیگر مقدار دستگیره ‌ها می باشد. در انتخاب دستگیره ها ارتفاع دستگیره، وزن مناسب، آلیاژ مرغوب، پایه‌های پلاستیکی ضخیم، رنگ کاری چند لایه، شفت چهار پهلوی مقاوم و چرخ دنده های داخلی باید قابل توجه قرار گیرد.

ارتفاع مناسب دستگیره که به صورت اهرم عمل می‌کند باعث میشود تا در هنگام استفاده فشار کمتری به درب و پنجره وارد شود. استفاده از دستگیره های کوتاه باعث عدم فشار کافی بین بازشو و فریم میشود و این امر باعث می‌شود پنجره به صورت استاندارد آب بندی نشود.

گاهی تولید کنندگان دستگیره ها، به دلیل کاهش قیمت و رقابت در بازار ارتفاع و وزن دستگیره ها کاهش می دهند و دستگیره های تو خالی با احتمال شکنندگی زیاد تولید می کنند.

استفاده نکردن از پایه‌ های پلاستیکی ضخیم در تولید درب و پنجره های UPVC باعث شکسته شدن دستگیره در هنگام بستن پیچ می شود.

نکته بعدی رنگ دستگیره می باشد. استفاده از دستگیره هایی با رنگ چند لایه می باشد. رنگ کاری چند لایه این مزیت را دارد که بر اثر شستشو و ضربه خوردن، رنگ دستگیره از بین نمی‌رود.

در دستگیره‌ها، استفاده از آلیاژ مناسب در شفت چهار پهلو که داخل اسپانیولت ها قرار می‌گیرد و فشار زیادی به این قسمت وارد می‌شود، باعث می‌شود شفت از حالت چهارگوش کامل خارج نشود و در نتیجه موجب افزایش طول عمر دستگیره گردد.

چرخ دنده فلزی که در انتهای شفت قرار می‌گیرد باعث حرکت روان تر دستگیره شده و اهرم دستگیره در هنگام باز و بسته شدن در حالت 90 درجه قرار می‌گیرد. در دستگیره‌های پلاستیکی مناسب جهت بالا بردن مقاوت آن‌ها در قسمت اهرم در داخل آن‌ها فلز به کار می‌رود که در غیر اینصورت باعث شکست دستگیره از این ناحیه می‌گردد.

جلو قفل و یا زاماک (کیپ) یکی دیگر از یراق آلات درب و پنجره UPVC میباشد. این قطعه در عین سادگی، بسیار نقش موثری در تولید پنجره ایفا می‌کند. وزن مناسب آن13 gr بوده که در بازار با وزن 7 gr بسیار یافت می‌شود. وزن سبک این قطعه باعث ضعیف شدن و آسیب پذیر شدن آن می‌گردد. استفاده از جلو قفل نامرغوب و سبک، به دلیل فشار زیاد بسیار آسیب پذیر و باعث تغییر حالت و شکستگی شده و در نتیجه پنجره از حالت استاندارد خارج می‌گردد.

یکی از ساده ترین قطعات پنجره تک حالته لولا می‌باشد که از لحاظ فنی اختلافات حائز اهمیتی ندارد. در پنجره‌های تک حالته لولای مورد استفاده، لولای 75 mm با وزن 83 gr می‌باشد که کاهش آن باعث ضعف لولا و کاهش قیمت می‌گردد. در لولاهای بی کیفیت از مواد مصرفی لولا کاسته میشود و بصورت پوک و توخالی تولید می‌گردد که همین امر باعث ضعیف شدن لولا و تحمل و کاهش تحمل وزن میشود. در لولاهای بی کیفیت، لولاها در هنگام رنگ کاری به صورت یک لایه و ضعیف رنگ می‌شود که بر اثر کوچکترین سایش، رنگ از بین می‌رود.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



پرده مناسب برای پنجره UPVC
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 138
نویسنده : amin

زمانیکه صحبت از دکوراسیون و چیدمان اتاق های مختلف به میان می آید، یکی از المانهایی که هیچ گاه فراموش نمی شود، انتخاب پرده مناسب برای تزئین پنجره هاست.

اگر این کار را با کمی دقت و حوصله انجام دهید، زیبایی خانه شما چند برابر خواهد شد. از طرفی اگر پرده ای انتخاب کنید که رنگ و یا طرح مناسبی نداشته باشد، دکوراسیون کل فضا را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

اگر می خواهید برای آراستن پنجره ها پوشش مناسبی در نظر بگیرید و نمی دانید از کجا شروع کنید، راهنمای منزل را بخوانید.

در این بخش نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب درستی در مورد پرده ها داشته باشید.

هر اتاق یک پرده

اشتباهی که بیشتر افراد مرتکب آن می شوند این است که یک مدل پرده انتخاب می کنند، سپس بدون توجه به این مطلب که آیا پرده مورد نظر با دکوراسیون کلیه اتاق ها همخوانی دارد یا نه، همان پرده را به پنجره همه اتاق ها می زنند.

قانون اول: هر اتاق یک پرده مخصوص به خودش را می خواهد. این مطلب را همواره در ذهن خود داشته باشید و پرده هر اتاق را به تناسب دکوراسیون همان اتاق انتخاب کنید.

حریم خصوصی

یکی از متداول ترین پرده هایی که در بازار موجود می باشد، پرده حریر است. در حالیکه این نوع پرده ها بسیار کاربردی هستند و دارای زیبایی خاصی نیز می باشند، اما اگر خواهان یک فضای خصوصی به ویژه در شب هستید، استفاده از پرده های حریر گزینه مناسبی به شمار نمی رود.

اگر نمی خواهید داخل خانه شما از بیرون معلوم باشد، از پرده های حریر استفاده نکنید. دقت داشته باشید که در اتاق خواب هیچ گاه نباید به تنهایی فقط از پرده حریر استفاده کنید.

اگر اصرار به استفاده از پارچه های حریر برای اتاق خواب دارید، بهتر است از یک لایه پارچه ضخیم در زیر استفاده کنید و بعد روی آن پرده حریر بیندازید. همچنین می توانید شیشه ها را دودی یا مشبک در نظر بگیرید تا دید خارجی به کلی از بین برود.

نور

همه پنجره ها به طرق مختلف منابع انتقال نور هستند. این مسئله در تعیین جنس پارچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

پرده ها به راحتی می توانند بر روی میزان نور ورودی به داخل خانه ها سهیم باشند. به همین دلیل عموماً پرده های ضخیم تر برای اتاق خواب مناسب هستند و پرده های نازک تر برای اتاق های آفتاب گیر که نیاز به ایجاد فضای خصوصی در آنها وجود ندارد.

اگر از میزان نوری که به داخل هر یک از اتاق ها می آید اطلاع داشته باشید، راحتتر می توانید در این مورد تصمیم گیری کنید.

جنس

در تهیه و دوخت پرده ها پارچه های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. بنا به سلیقه شخصی و دکوراسیون داخلی خانه می توانید از یک یا چند نوع پارچه به صورت ترکیبی برای پرده استفاده کنید.

می توانید از پارچه هایی کمک بگیرید که به مرور زمان رنگشان نمی رود و ضد کدر شدن هستند. استفاده از این نوع پارچه ها به ویژه برای اتاق هایی که خیلی نورگیر هستند توصیه می شود. از جمله پارچه های دیگری که دارای محبوبیت بالایی در میان خانم ها هستند می توان به پارچه های ابریشمی اشاره کرد.

هر چند اجناس ابریشمی خیلی لوکس هستند ولی بهتر است مصرف آنها را به روبالشی و کوسنها و سایر وسایل زینتی محدود کنید چراکه رنگ آنها به سرعت از بین می رود و دیری نخواهد گذشت که شما یک پرده بی رنگ و رو و خسته کننده خواهید داشت.

طرح

هیچ وقت یک پرده ضخیم و سنگین را نباید در یک اتاق سبک با دکوراسیون محدود استفاده کنید.

خیلی مهم است که پرده ها با دیزاین کلی اتاق همخوانی داشته باشند و جزئی از دکوراسیون اتاق محسوب شوند. اگر طرح مناسبی انتخاب کنید، آنوقت پرده شما می تواند بازتاب دهنده سایر تزئینات داخلی یک اتاق باشد و به زیبایی هایی موجود در اتاق جلوه جدیدی بدهد.

توجه کنید که رنگ پرده با رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و ضخامت آن به فضای دکوراسیون اتاق بخورد.

رنگ

زمانی هم که نوبت به رنگ پرده ها می رسد، یادتان نرود که باید از پرده ها برای عمق و ژرفا بخشیدن به خانه خود بهره بگیرید. اگر باز هم در انتخاب پرده مناسب مردد هستید، سری به گالری عکس منزل بزنید تا ایده های جدیدی بگیرید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا طرح پنجره ها را روی یک کاغذ پیاده کنید و بعد پرده هایی با طرح ها و رنگ های مختلف را روی آن بکشید تا ببیند کدام پرده بیش از بقیه با فضا همخوانی دارد.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



بررسی پنجره فلوکس واگنی
نوشته شده در پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 85
نویسنده : amin

امروزه پنجره دوجداره فولکس واگنی جایگزین پنجره های کشویی شده است، این دو پنجره تقریبآ کارایی مشابهی دارند. این پنجره ها به نسبت پنجره های کشویی عایق بسیار بهتری هستند و موجب رسیدن اتلاف انرژی به حداکثر می شود.

نام گذاری این نوع پنجره UPVC  به دلیل تشابه در باز شدن با درب خودروهای فولکس واگن می باشد. این پنجره ها با ابزار و یراق خواص خود در هنگام باز شدن فضای کمتری را اشغال می کنند و یک نکته بسیار عالی در مورد این پنجره دو جداره این است که می توان آنها را به صورت اتوماتیک نیز تولید کرد. این پنجره ها به دلیل یراق قوی و قدرتمند خود می توان در ابعاد بزرگ سفارش داد و بزرگی لنگه آنها موجب اشکال در کارایی آنها نخواهد شد.

یراق پنجره UPVC فلوکس واگنی دارای اجزاء زیادی هستند که مهمترین این بخش ها بازویی و چرخ ها می باشد و همین امر موجب شده این یراق از گران قیمت ترین یراق استفاده شده در پنجره های UPVC  باشد. مهمترین نکته در انتخاب این پنجره ها انتخاب یراق با کیفیت و مرغوب می باشد پس در این امر دقت بسیار فرمایید.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



مشخصات پنجره UPVC خوب
نوشته شده در پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 114
نویسنده : amin

در هنگام خرید پنجره UPVC باید به نکاتی دقت کرد تا یک خرید مناسب داشته باشید. در این مقاله فاکتورهای یک پنجره UPVC با کیفیت و استاندارد را برای شما بیان خواهیم کرد تا با دقت به آنها یک انتخاب مناسب داشته باشید.

پروفیل

مهمترین فاکتور در کیفیت یک پنجره UPVC استفاده از پروفیل مرغوب در آن است. باید بدانید تشخیص پروفیل مرغوب از نا مرغوب برای عام مردم بسیار سخت است. حال باید بگوییم پروفیل چرا اینقدر پر اهمیت است؟ پروفیل پایه و بنیان اصلی پنجره UPVC به شمار می آید در نتیجه اگر پروفیل نا موغوب انتخاب کنید در آینده با مشکلات زیادی مانند تغییر رنگ ، شکستگی و غالبآ تغییر شکل بر اثر تغییرات دما را در پنجره UPVC خود شاهد خواهید بود. پروفیل ها می توانند تغییرات قیمت زیادی را در پنجره UPVC ایجاد کنند پس کیفیت را قربانی قیمت نکنید.

یراق

بخش بعدی که در خرید یک پنجره UPVC خوب حائز اهمیت است انتخاب یراق استاندارد و با کیفیت است. تمامی وزن پنجره بر روی یراق است پس انتخاب یراق غیر استاندارد می تواند موجب شکستگی و حتی جداشدن لنگه های پنجره UPVC از هم شود.

شیشه

شیشه مهمترین عامل عایق بودن پنجره های UPVC می باشد. شیشه ای را انتخاب کنید که کاملا شفاف ، با کیفیت و استاندارد باشد.

تولید کننده

بعد از گفتن موارد فوق که بسیار مهم می باشند اکنون با سراغ تولید و مونتاژ پنجره UPVC خواهیم رفت. مونتاژ در این پنجره ها بسیار مهم است، تمامی اتصالات باید به درستی متصل شده و عایق کاری شوند. باید گفت تا یک منتاژ خوب نباشد تمامی موارد بالا بی مصرف خواهند ماند و یک پنجره با کیفیت به همراه عایق خوب نخواهید داشت.

نصب

در انتها نوبت به نصب می رسد. در نصب پنجره UPVC باید به نکات استاندارد و عایق کاری های مورد نیاز بسیار دقت کرد.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



شیشه دو جداره چیست؟
نوشته شده در پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 123
نویسنده : amin

یکی از بخش های مهم در پنجره  UPVC شیشه آن است، که بخش مهمی از عایق بندی توسط این شیشه انجام می شود. در پنجره UPVC بسته به نیاز شما از شیشه های دو جداره و شیشه های سه جداره استفاده می شود که عملکرد آنها مانند هم است و تنها در تعداد لایه های شیشه متفاوت هستند. شیشه دو جداره با چسباندن دولایه شیشه بر روی هم و استفاده از گاز و یا هوای خشک در میان آنها ساخته می شود.

شیشه های دوجداره دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد:

شیشه دو جداره ساده : از دولایه شیشه ساده و شفاف تشکیل شده است.

شیشه دو جداره رنگی : در این شیشه ها از شیشه های رنگی استفاده می شود و موجب انتقال نور کمتری به داخل می شود.

شیشه دو جداره رفلکس : این شیشه ها از یک لایه شیشه معمولی در داخل و یک لایه شیشه رفلکس در بخش بیرونی ساخته شده است که موجب نمایان نشدن فضای داخلی خانه می شود.

شیشه دو جداره سکوریت : از این نوع شیشه در مکانهایی استفاده می شود که بیشتر احتمال شکستن شیشه وجود دارد زیرا این شیشه ها بعد از شکستن خرد شده و مانع از بریدگی و خطر می شود.

شیشه دو جداره لمینت : این شیشه ها مانند شیشه های سکوریت هستند با این تفاوت که با داشتن لایه لمینت در میان شیشه ها  مانع از جدا شدن تکه های شیشه در زمان شکستن می شوند.


:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد